Τετάρτη 15 Ιουλίου 2015

Σιωπή


Εδώ που φτάσαμε πια, έρχεται η σιωπή. Δεν έχω τι να πω. Στέκομαι σαν το μωρό στην μήτρα της μάνας, που ετοιμάζεται να βγει στο φως. Νιώθω αληθινά εγκλωβισμένη. Περιμένω με ανυπομονησία να γεννηθώ ξανά, ώστε να ζήσω το μέλλον που θα πρέπει να παλέψω για να έχω. 
Σήμερα γράφω μόνο για να εκφράσω την άπειρη  στενοχώρια μου μπροστά στις δύσκολες αυτές στιγμές για τον τόπο μας. Δεν έχω ανάγκη να κρίνω κανέναν τώρα, δεν θέλω άλλο να σκεφτώ σενάρια για το μετά. Μια δυνατή πίεση στο στομάχι μου νιώθω. 
Ένα μόνο γνωρίζω καλά. Ό,τι κι αν γίνει δεν θα εγκαταλείψω την προσπάθεια! 
Κάθε μέρα είναι μια άλλη μέρα, όπου το σκοτάδι διαδέχεται το φως και τούμπαλιν...


Σιωπή

Μιὰ ψεύτρα εἶν᾿ ἡ βοή, τὰ λόγια εἶναι μαχαίρια,
παντοῦ εἶν᾿ ἡ πλάνη. Τραγουδάει σὲ κάθε ἀπὸ τ᾿ ἀστέρια
καὶ μιὰ Σειρήνα ἕνα τραγούδι ἐπίβουλο θανάτου,
τρομάρα καὶ σπαρτάρισμα κάθε φωνὴ ἀπὸ κάτου,
κάθε ἁρμονία ἀπὸ ψηλά. Σιωπή, Σιωπή, μητέρα,
δός μου νὰ πιῶ στὸν κόρφο σου νέο γάλα, νέον αἰθέρα,
καὶ κάτι ποὺ δὲ λέγεται καὶ κάτι ποὺ ἀνασταίνει.
—Τοῦ κάκου· κάποιος μέσα μου μιλεῖ καὶ δὲ σωπαίνει...
                                                                                               
                                                                                        Ἡ ἀσάλευτη ζωή, 1904
Ἅπαντα, τόμ. Γ´, σελ. 171









11 σχόλια:

  1. Τι καλά που κάνεις Γλαυκη μου που δεν εγκαταλείπεις την προσπαθεια..!!
    η Σιωπή......φωναζει τόσο..!!! —Τοῦ κάκου· κάποιος μέσα μου μιλεῖ καὶ δὲ σωπαίνει...ας συνεχισουμε να μιλαμε...να είσαι καλα .. φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μωρέ και θα μιλάμε και θα βρίσκουμε τρόπους να χαιρόμαστε μέσα στο πιο άγριο σκοτάδι!
      Δεν θα περάσει κανενός!
      Σε φιλώ, Ρούλα μου!

      Διαγραφή
  2. Γλαύκη μου κοντά σου με το κεφάλι ψηλά.......!
    Έχουμε μπροστά μας πολλά να δούμε για να σφυρηλατήσουμε συνειδήσεις.
    Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τόσα που έχουμε δει και άλλα τόσα που πρόκειται να δούμε, έπρεπε να είχαμε αρχίσει να κραταμε σημειώσεις, για να μην ξεχνάμε και να μην χανόμαστε!
      Με έχει πιάσει τι πιο τρελό μου σήμερα και κάνω χιούμορ ασύστολα! Και ξέρεις κάτι; Δεν με νοιάζει!
      Θα τα καταφέρουμε!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Καταλαβαινω πως αισθανεσαι,δε πρεπει, να ειδικα τωρα, να σταματησουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες, Μορφές!
      Πολύ χαίρομαι που σε βλέπω εδώ!
      Ίσα-ίσα με αυτή την ανάρτηση εκφράζω τη στενοχώρια μου, αλλά και την ελπίδα που αναδύεται πίσω από το σκοτάδι!
      Δεν σταματάμε και δεν μας σταματά κανείς. Για λίγο μπορεί, αλλά στο τέλος θα βγάλουμε άκρη!

      Διαγραφή
    2. Συγνώμη, Μορφέα ήθελα να γράψω...

      Διαγραφή
  4. Μέσα από αυτές τις σιωπές θα βγουν οι φωνές μας που θα ακουστούν οιο καθαρές!
    Να είσαι καλά για τις μουσικές βόλτες που κάνουμε μαζί!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' αυτό ποντάρω κι εγώ!
      Αυτή η σιωπή θεωρώ ότι ενέχει την περισυλλογή, με αποτέλεσμα στην πορεία να ακουστούν με περισσότερη καθαρότητα οι φωνές μας!
      Πόσο χαίρομαι όταν μου λέτε ότι απολαμβάνετε τις μουσικές μου επιλογές, γιατί τις απολαμβάνω κι εγώ και το κάνω με μεγάλο κέφι!

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που αφιέρωσες χρόνο να διαβάσεις τις σκέψεις μου.